Velkommen til eye-share Brukerforum 2024
Go with the Flow! Keep Control.
Bli med å utforske hvordan du kan utnytte smidige arbeidsflyter, smarte funksjoner og AI-teknologi i eye-share. Oppdag nye muligheter til hvordan du kan «Go with the Flow» med fleksibel teknologi i en verden av automatisering, samtidig som du beholder full kontroll.
Sett av 21. og 22. november og bli med på to dager med faglig og sosialt påfyll, inspirasjon og felleskap. Vi gleder oss til å se deg!
21. og 22. november i Oslo
Konferansested
Velkommen til Gardermoen
Konferansen finner sted på Quality Airport Hotel Gardermoen, kun 5 minutters kjøretid fra Oslo Lufthavn, og 20 minutter med tog fra Oslo Sentrum. Hotellet har nærhet til kollektiv transport med busstopp like utenfor, og det finnes også gode parkeringsmuligheter dersom du ankommer i egen bil.
Adresse:
Lokeveien 7
2067 Jessheim
Telefon: +47 63 92 61 00
Samarbeidspartnere
Møt våre gullpartnere
Tietoevry skaper meningsfull teknologi som bidrar til å gjøre verden bedre og er et ledende teknologiselskap med en solid nordisk arv og global kapasitet. Selskapet har 24 000 eksperter globalt og betjener tusenvis av kunder innen næringsliv og offentlig sektor i mer enn 90 land.
Sticos brenner for å skape løsninger som gjør det lekende lett å etterleve komplisert regelverk på arbeidsplassen. Selskapet tilbyr programvare, digitale kurs og faglig rådgivning for deg som jobber med regnskap, lønn, personal og ledelse.
Beste prakis og verdi med eye-share
Lyst å dele din kundehistorie?
Vil du dele beste praksis for bruk av eye-share på årets konferanse? Da vil vi gjerne høre fra deg! Dette er en fantastisk mulighet til å inspirere andre og bidra til felles læring.
Vi oppfordrer deg til å fortelle om hvilken verdi programvaren har skapt for deg, hvilke funksjoner du synes er mest nyttige, eller konkrete resultater dere har oppnådd, enten som team eller selskap. Fyll ut interesseskjemaet, så tar vi kontakt for å diskutere videre detaljer.
Velkommen til eye-share Brukerforum 21. – 22. november 2024
Start: 21. november kl. 09:00
Slutt: 22. november kl. 15:00
Pris: Kr. 3.500,- per person (Hotellpakker kommer i tillegg. Se priser i påmeldingskjema)
Sted: Lokeveien 7, Oslo
Program torsdag 21. november 2024
08:30 – 09:00 Registering, kaffe & mingling
PLENUMSPOR
Rom:
09:00 – 09:30 | Kickstart av konferansen: Go with the Flow! Keep Control
Vår engasjerte leder, Torhill Gysland Falnes går alltid foran. Ingen unntak i år, når hun kickstarter konferansen med å sette dagens tema og gi deg siste nytt fra Eye-share. Torhill avslører også noen av de viktigste teknologitrendene du kan ha nytte av å kjenne til.
09:30 – 09:35 | Naviger deg gjennom dagen: Alt du trenger å vite
Vår blide avdelingsleder i Oslo, Dina Drehn blir din guide for dagen. Hun leder deg trygt gjennom programmet og deler praktiske informasjon, som kan være nyttig å vite om – fra start til slutt.
09:35- 09:55 | Fra skaperstudioet: De nyttige funksjonene i eye-share suiten
Vår dyktige produktsjef, Eva Michaelsen, gir deg innsikt i produktnyheter direkte fra utviklingsteamet. Oppdag nye, smarte og verdifulle funksjonene som nylig har blitt lansert, og hva som kommer rundt neste sving. Målet er alltid å forenkle arbeidsdagen din!
09:55 – 10:15 | Arkitekten har ordet: Moderne front-end for en ny tid
Møt vår briljante softwarearkitekt Gaute Løken og få et innblikk i hvordan eye-share kombinerer brukersentrisk design med moderne front-end-teknologi for å gjøre arbeidsdagen din enklere og litt mer «magisk». Det er tross alt du som skal bruke løsningen!
10:15 – 10:30 | Hva er verdi for deg?
Vi har gleden av å introdusere vår nye Produkt Markedsfører, Ingrid Bertelsen. Hun kommer og hilser på, og tar deg med på en interaktiv presentasjon med fokus på et helt sentralt spørsmål: Hva er verdi for deg? Kun du sitter med svaret på det spørsmålet.
10:30- 10:50 Pause (20 min)
10:50 – 11:30 Gjestetaler
TBA
11:30 – 12:30 Lunsj (60 min)
12:30 – 12:50 | Partnerinnlegg: Tietoevry
12:50 – 13:10 | Partnerinnlegg: Sticos
13:10 – 13:30 | Kunden viser vei: Testplan som skaper økt eierskap og engasjement!
Veidekke deler sine erfaringer om systemtesting i eye-share. Hør hvordan en testplan kan bli mer enn bare oppgaver på et ark, og i stedet et verktøy for å gi superbrukere eierskap og engasjement i systemet. Bi med på en kort økt om teststrategi, praktiske utfordringer og tips til å skape større involvering.
Ole Martin Landsem, Veidekke Fellestjenester AS
13:30 – 13:45 | Sofaprat
Vi flytter vår digitale sofaprat opp på scenen, og har invitert et knippe kunder, partnere og eye-share-eksperter til en uformell samtale om relevante tema.
14:00 – 16:30 Parallelle fagspor
14:00 – 14:45
Rom:
Siste nytt: eye-share Workflow
Få med deg siste års nyutvikling i eye-share Workflow. Vi presenterer funksjonalitet og muligheter som finnes i siste versjon!
14:00 – 14:45
Rom:
Siste nytt: eye-share Capture
Oppdag nye funksjoner i eye-share Capture, få essensielle tips og automatiser for maksimal effekt!
14:00 – 14:45
Rom:
eye-share Lederforum
Nytt verktøy for analyse og benchmark
Oppdag hvordan vårt nye verktøy kan gi deg datadrevet innsikt som du kan bruke til å styrke virksomheten og oppnå bedre resultater. Bli med på en faktabasert sesjon som avdekker verdien i dine data!
14:45 – 15:00 Pause/rombytte (15 min)
15:00 – 15:30
Rom:
Siste nytt: eye-share Workflow Purchase
Få full kontroll fra behov til betaling. Innkjøpsløsningen håndterer alt fra enkle til avanserte bestillinger, med støtte for varekataloger, punchout, varemottak, tilbudsforespørsler, og automatisk fakturamatching. Kom og lær!
15:00 – 15:30
Rom:
Siste nytt: eye-share Portal
Visste du at eye-share Portal nå har 5 moduler; Invoice Entry, Import Control, External access to Invoices, Request for Quote og eOrdre. Alt dette i en felles skyløsning hvor tusenvis av dine kunder kan få tilgang til å kommunisere og levere deg informasjon. Kom og oppdag alt som er nytt i den geniale løsningen for samhandling; eye-share Portal.
15:00 – 15:30
Rom:
eye-share Lederforum
Tema: TBA
15:30 – 15:40 Pause/rombytte (15 min)
15:45 – 16:30
Rom:
Siste nytt: Analyse og rapportering
Styrk virksomheten din med datadrevet innsikt og analyser. Ønsker du svar på hvor de reelle flaskehalsene i prosessen egentlig sitter? Dette og mye mer kan data i våre løsninger svare på. Velkommen til en faktabasert sesjon med fokus på verdien i dine data!
15:40 – 16:30
Rom:
AI i praksis: Møt EyeDa
Hvorfor bruke tid på fakturakontering når kunstig intelligens kan gjøre jobben for deg? Bli bedre kjent med EyeDa – din nye AI assistent, som forbedrer brukeropplevelsen og hjelper deg å oppnå inntil 95 % automatisk kontering. Glem manuelle regler og maler. Lær hvordan du kan optimalisere med automatisert kontering.
15:40 – 16:30
Rom:
eye-share Lederforum
Tema: TBA
16:30 – 17:30 «Happy Hour» med partnere og eksperter
17:30 – 19:30 Egentid
19:30 – 20:00 Apertiff
20:00 – 23:00 Festmiddag & underholdning
Under middagen blir det prisutdeling, underholdning og mulighet for å svinge på dansefoten.
Dresskode: Pent antrekk «with a touch of sparkle».
Program fredag 22. november 2024
08:30 – 10:00 Parallelle fagspor
08:30 – 09:15
Rom:
Rådgivning for Helse Sør-Øst
Gjelder felles og forhåndsavtalt rådgivingstime for deltakere fra Helse Sør-Øst.
08:30 – 09:15
Rom: Foaje
Rådgivning med eye-share ekspert
Gjelder rådgivning 1:1 for kunder som har forhåndbooket dette ved påmelding.
08:30 – 09:15
Rom: Foaje
eye-share Support & sertifisering
Våre dyktige eksperter er tilgjengelig for å
hjelpe deg med utfordringer og spørsmål.
Sertifiseringstester er også tilgjengelig under hele konferansen, og det blir premie til alle som består!
09:15 – 10:00
Rom:
Kundekanaler:
ServiceNow: Hvordan bruke vår selvbetjente kundeportal?
Få tips til hvordan du kan bruke portalen effektivt for å opprette saker og finne nytting informasjon. Kom og lær!
eye-share community: Felleskap
Hva skjer i felleskapet, og hvordan kan du bli medlem og bidra til felles nytte? Vi viser vei.
09:15 – 10:00
Rom: Foaje
Rådgivning med eye-share ekspert
Gjelder rådgivning 1:1 for kunder som har forhåndbooket dette ved påmelding.
09:15 – 10:00
Rom: Foaje
eye-share Support & sertifisering
Våre dyktige eksperter er tilgjengelig for å
hjelpe deg med utfordringer og spørsmål.
Sertifiseringstester er også tilgjengelig under hele konferansen, og det blir premie til alle som består!
10:00 – 10:15 Pause/rombytte (15 min)
10:15 – 14:40 Parallelle fagspor
10:15 – 10:45
Rom:
Arbeid smartere i eye-share Workflow
Tips og triks – del 1
Vi deler våre beste tips for å effektivisere arbeidet i eye-share Workflow. Lær hvordan du kan kutte tidstyver og gjøre daglige oppgaver enklere med nyttige funksjoner.
10:15 – 10:45
Rom:
Workshop:
Erfaringsutveksling ERP-system
Vi har valgt ut 5 av de mest populære ERP-integrasjonene for å gi deg en plattform for felles erfaringsutveksling og dialog. Bli med på en målrettet sesjon hvor du møter andre kunder som bruker samme ERP-system som deg.
10:15 – 10:45
Rom:
Del 1: Rådgivningsworkshop
Gjennomgang av prosessen.
10:45 – 10:50 Kort pause/rombytte (5 min)
10:50 – 11:30
Rom:
Arbeid smartere i eye-share Workflow
Tips og triks – del 2
Vi fortsetter med flere tips som hjelper deg å strømlinjeforme oppgavene. Lær hvordan du enkelt kan redusere tidstyver med nyttige funksjoner.
10:50 – 11:30
Rom:
Effektiv helhet – modul for modul
Diversebilag, tolldeklarasjoner, purring, kontrakt, arkiv, investering, reise og utlegg,
Vi har mange nyttige tilleggsmoduler i eye-share Workflow. Kom og oppdag smarte funksjoner i modulene og lær hvordan du kan utnytte potensialet i hele løsningen.
10:50 – 11:30
Rom:
Del 2: Rådgivningsworkshop
Analyse & Innsikt.
11:30 – 12:30 Lunsj (60 min)
12:30 – 14:15 Parallelle fagspor
12:30 – 12:55
Rom:
Effektiviser dine innkjøp
Tips og triks – del 1
Strømlinjeforme innkjøpsprosessen i eye-share Workflow med en brukervennlig løsning for bestillinger. Se hvordan denne løsningen kan effektivisere både innkjøp og fakturahåndtering.
12:30 – 12:55
Rom:
10 klassiske brukerfeil – og hvordan du kan unngå dem!
Få innsikt i de 10 vanligste brukerfeilene vi har oppdaget gjennom kundedialog på vårt kundesenter. Lær hvordan du kan unngå disse vanlige utfordringene. Del erfaringer, unngå fallgruver, og bli mer effektiv. Kom og lær!
12:30 – 12:55
Rom:
Del 3: Rådgivningsworkshop
Analyse & Innsikt fortsetter
12:55 – 13:00 Kort pause/rombytte (5 min)
13:00 – 13:25
Rom:
Effektiviser dine innkjøp
Tips og triks – del 2
Utforsk videre hvordan du kan optimalisere innkjøpsprosessen i eye-share Workflow. Lær mer om funksjonaliteten som gir bedre kontroll over både innkjøp og fakturaflyt.
13:00 – 13:25
Rom:
Oppsett i eye-share Workflow
Få en innføring i grunnleggende oppsettstyper som maler, fakturaavtaler, aksjonsregler og kontoregler. Lær hvordan disse nøkkelfunksjonene kan optimalisere bruken av eye-share Workflow.
13:00 – 13:25
Rom:
Del 4: Rådgivningsworkshop
Analyse & Innsikt fortsetter
13:25 – 13:30 Kort pause/rombytte (5 min)
13:30 – 14:10
Rom:
Erfaringsdeling fra store prosjekter
Prosjektavdelingen deler erfaringer fra implementeringer hos større kunder, med fokus på kundetilpasninger som gir betydelige besparelser. Få innsikt og nyttige ideer!
13:30 – 14:10
Rom:
Effektivisering av godkjenningsregler
Lær hvordan du setter opp og administrerer godkjenningsregler. Få tips til hvordan du kan automatisere prosessen og oppnå belønning gjennom riktig vedlikehold.
13:30 – 14:10
Rom:
Del 5: Rådgivningsworkshop
Evaluering.
14:10 – 14:15 Kort pause/rombytte (5 min)
14:15 – 14:40
Rom:
Siste mulighet i dag for verdifull støtte
Våre rådgivere og prosjektledere er tilgjengelige for å diskutere dine synspunkter, besvare spørsmål, eller gi deg den ekstra hjelpen du trenger. Kom innom og la oss hjelpe deg med dine siste sprøsmål før konferansen avsluttes.
14:15 – 14:40
Rom:
Administrasjon i eye-share Workflow
Lær om grunnleggende administratoroppgaver som brukeradministrasjon, tilgangsgrupper og innstillinger. Oppdag funksjoner som kan være nyttige å kjenne til.
14:15 – 14:40
Rom:
FAQ: Tid til dine siste spørsmål
Har du flere spørsmål? Våre rådgivere er tilgjengelige for å svare deg på det du lurer på. Benytt anledningen til å få avklart, før vi avslutter konferansen.
Rom:
14:40 – 15:00 Oppsummering og takk for deltakelsen!