eye-share Capture Services

Capture 1300

Sett ut hele fakturamottaksprosessen

eye-share Capture Services er en løsning for outsourcing av hele fakturamottaksprosessen.

Eye-share vil motta fakturaene på en dedikert e-postadresse, enten direkte fra leverandør eller som en PDF fra kunde. Dette gjør at bedriften selv kan se bort fra tolke- og verifiseringsprosessen ved mottak av faktura.

Viktige funksjoner

  • La Eye-share ta seg av hele fakturamottaksprosessen
  • Slipp tolke- og verifiseringsprosessen ved mottak av faktura i din bedrift

Eye-share sørger for at både tolkede data og bildefilen sendes inn i valgt arbeidsflytsystem som normalt da er eye-share Faktura for våre kunder.

Her leverer vi på mange format alt etter hva mottakssystem kan ta imot. Løsningen er sømløs ved overføring til eye-share Faktura. Vi kan også ta imot utgående faktura som pdf for levering til kunde eller aksesspunkt på EHF.

eye-share Capture overvåker en e-postadresse som er dedikert til faktura. Fakturaene kommer som PDF-filer (en PDF per faktura), og blir kontinuerlig lastet ned og overført til OCR-programvare.

Prosessoversikt

capture services

Mottak papirfaktura

Eye-share kan også motta papirfaktura direkte til oss, men det er en litt større jobb. Det opprettes egen postboks for kunde og Eye-share tar seg av å hente post, ta ut av konvolutt, skanne, verifisere og makulere faktura til slutt.

eye-share Capture OCR-programvare vil starte tolking av faktura umiddelbart og vil vise informasjonen til den som verifiserer. Vedkommende sjekker informasjonen som er tolket og gjør alle nødvendige endringer hvis behov.

Dette er standardfelter i den lagrede filen:

  • Skann-/serienummer
  • Firmanummer
  • Bankkonto
  • Org/MVA
  • Kreditnota (JA/NEI)
  • Fakturanummer
  • Fakturadato
  • Forfallsdato
  • KID
  • Beløp
  • MVA-beløp
  • Valuta
  • Ordrenummer

.

Alle mottatte faktura behandles innen 1 arbeidsdøgn.

Vi tilbyr i tillegg effektivisering og optimalisering for best mulig oppfølging av
leverandører og overgang til elektronisk faktura.