eye-share Support

invoice2

Få hjelp når du trenger det med eye-share Support!

Jevnlig support og tilsyn er avgjørende for enhver bedrift som ønsker å lykkes i et stadig voksende og krevende marked. Ansatte unngår uforutsett opphold i driften av deres systemer, og en opplever minst mulig nedetid og feil som kan gi store konsekvenser for enhver bedrift. Ved å benytte seg av en supportavtale er sjansene større for å oppnå suksess i hele organisasjonen.

Viktige funksjoner

  • Tilgang til vårt supportsenter
  • Oppfølging og tracking av alle saker
  • Forutsigbar pris
  • Prioritet som supportkunde
  • Garanterte responstidskrav knyttet til saker (SLA-krav)
  • Mindre administrasjon
  • Inkludert feilsøking og feilretting
  • Inkludert brukersupport

support-web

Forskjellige behov
Riktig support er så viktig for deres suksess at den bør være tilgjengelig når du trenger den –på den måten du trenger den. Med eye-share Support tilbyr vi profesjonell hjelp til alle våre kunder.

Med Eye-shares standard supportavtale tilbyr vi det mest økonomiske nivået av teknisk brukersupport til å bistå deres ansatte i hverdagen. Men vi vet at ulike bedrifter har ulike behov for support. Derfor tilbyr vi i tillegg til standardavtalen også en rekke opsjoner til avtalen, dette for å dekke enhver bedrifts behov for support. Det er altså opp til deg å avgjøre hvilket nivå av support din bedrift har behov for.

Se listen under for en mer detaljert oversikt over hva som inngår i standardavtalen, og hva man kan legge til av opsjoner til avtalen.

eye-share Support – Standardavtale

  • Tilgang til supportkonsulenter via internett eller via telefon
    Support er tilgjengelig åtte timer til dagen, fem dager i uken i arbeidstiden (08.00 – 16.00) enten via vårt supportsystem quick-share, epost (support@eye-share.no) eller telefon +47 480 19 750
  • Webbasert support: Elektronisk selvbetjent logging, tracking og forvaltning av saker
    Saker kan registreres i vårt web- baserte supportsystem når som helst og all informasjon i sakene logges og er tilgjengelig for dere og for Eye-share ekspertene
  • Brukersupport
    Få svar på alt knyttet til bruk av eye-share
  • Feilsøking og feilretting
    Våre konsulenter bistår når det oppstår feil
  • Rask teknisk respons
    Hvis du melder en sak som er kritisk i forhold til produksjonen, garanterer vi respons innen fire timer
  • Remote oppkobling for diagnose
    For enkelt å supportere dere i de ulike sakene kan våre konsulenter koble seg opp i deres systemer for enklere å bistå og løse saker
  • Prioritet
    Kunder med supportavtale prioriteres. I tillegg prioriteres sakene etter viktighet, der hastesaker har høyest prioritet
  • Proaktiv kommunikasjon
    Via Quick-share får du tilgang til oppdatert informasjon om Eye-shares programvare, nye versjoner, tips og triks, dokumentasjon osv.

 

Opsjoner til Eye-shares supportavtale

  • Utvidede åpningstider
    Support er tilgjengelig fra kl. 07.00 til kl. 20.00 på alle virkedager via vår supporttelefon
  • Ett kontaktpunkt
    En dedikert konsulent hos Eye-share som tar hånd om og følger opp alle sakene knyttet til dere som kunde
  • Fortløpende installasjon av hotfix og oppgraderinger
    Eye-share vil fortløpende informere og avtale installasjon av alle servicepakker, hotfixer og oppgraderinger etter hvert som disse utgis. Dette utføres som en del av avtalen og sørger for at dere som kunde alltid vil ha programvaren “up to date”.
  • Revisjon og optimalisering av driftsmiljø
    Som en del av avtalen vil kvalifiserte eye-share konsulenter utføre en revisjon og optimalisering av driftsmiljøet. Dette utføres en gang per år og resultatene dokumenteres i en skriftlig rapport