Skip to content
Etter programvare
Etter moduler
Automatiser fakturahåndtering og gjør smartere innkjøp.

Digitaliser fakturainnsamling, godkjenning og behandling, og ta bedre innkjøpsbeslutninger med vår AI-drevne programvare.

Etter bransje
Etter løsning
Kundehistorier
Fra dem som er blitt oppriktig glad i Eye-share

Se hvordan noen av våre kunder har fått effektivisert sine økonomiprosesser med Eye-share: Fra vellykket automatisering til forbedret etterlevelse – dette er hentet rett fra fra hverdagen til våre kunder – se nærmere på det du også!

Våre løsninger

Si farvel til manuell fakturabehandling – og hei til en enklere hverdag:  Med eye-share kan du automatisere godkjenninger, redusere feil og få full kontroll over hele fakturaprosessen, slik at dere kan fokusere på det som virkelig betyr noe.

Caroline Karlsen Klæth og Kristian Fridtjof Funderud

Få med deg siste nytt om våre løsninger – spennende funksjoner og nye oppdateringer non-stop!

Fordyp deg i spennende innsikt om bransjetrender, nye teknologier og utfordringene som møter en CFO i dag.

Møt oss i virkeligheten! Bli med på våre arrangementer eller møt oss på bransjetreff over hele verden og bli litt klokere på hva vi kan vente oss av fremtidens økonomiprosesser.

Bli med på Eye-shares Sofaprat og møt våre eksperter som diskuterer både AI, AP, P2P og andre bransjesaker og temaer som er viktige for deg i din hverdag.

Trenger du litt hjelp? Besøk vår supportportal for å enkelt og effektivt melde inn saker, få problemer løst og gjort nødvendige oppgraderinger.

menu-product
menu-blog
menu-events
menu-webinars
menu-support

Arkivmodulen

– hold orden på dokumentene dine

Arkivmodulen i eye-share Workflow gir deg en komplett løsning for administrasjon av dokumenter. Med avansert kategorisering, markering og søkefunksjonalitet blir det enkelt å organisere, finne og dele informasjon. Sett sluttdatoer, automatiser varslinger og sørg for at dokumentene alltid er oppdaterte – samtidig som du har full kontroll over tilgang og synlighet.

Hvorfor velge arkivmodulen?

  • Effektiv organisering: Kategoriser og marker dokumenter enkelt, med egendefinerte grupper som kontrakter, lisenser eller prosjektfiler for bedre struktur.
  • Bedre samarbeid: Del meldinger, varsle kollegaer og tildel ansvar direkte i arkivet, slik at samarbeid blir enklere og mer effektivt.
  • Full oversikt og sikkerhet: Spor dokumentaktiviteter med detaljerte logger, administrer tilgangsgrupper, og sett dokumenter som private eller offentlige for å sikre konfidensialitet.

tagger
Avansert kategorisering og markering

Grupper dokumenter etter avdeling, prosjekt, sluttdato eller andre tilpassede kategorier. Bulk-markering gir rask og fleksibel organisering.

skjold
Personverninnstillinger

Last opp filer individuelt eller i en samling, og bestem om dokumentene skal være private for enkelte eller tilgjengelige for alle brukere.

konvolutt
Samarbeid med kollegaer

Legg til kommentarer eller meldinger på dokumenter og varsle kollegaer for raskt samarbeid og effektive arbeidsprosesser.

innbokser
Revisjonsspor og loggføring

Oppretthold en komplett historikk over alle dokumentaktiviteter for full sporbarhet og revisjonsforberedelse.

sky-pil-opp
Eksport og rapportering

Eksporter dokumenter og metadata til Excel eller PDF for enkel deling og rapportering.

veksler
Aktiv/Inaktiv status

Administrer dokumentenes livssyklus ved å aktivere eller deaktivere dem etter behov.

Vi du vite mer?

Vi kan selvfølgelig ramse opp alle de smarte funksjonene, det brukervennlige grensesnittet og den sømløse integrasjonen med systemene dine – men er det ikke bedre å se hvordan det faktisk gjør jobben for deg? 

Book en demo
Kontor-eye-share-Stavanger-Flare-38