Skip to content
Etter programvare
Etter moduler
Automatiser fakturahåndtering og gjør smartere innkjøp.

Finn ut hvordan våre fleksible løsninger effektiviserer økonomiprosessene dine og gjør hverdagen enklere.

Etter bransje
Etter løsning
Kundehistorier
Fra dem som er blitt oppriktig glad i Eye-share

Se hvordan noen av våre kunder har fått effektivisert sine økonomiprosesser med Eye-share: Fra vellykket automatisering til forbedret etterlevelse – dette er hentet rett fra fra hverdagen til våre kunder – se nærmere på det du også!

Våre løsninger

Si farvel til manuell fakturabehandling – og hei til en enklere hverdag:  Med eye-share kan du automatisere godkjenninger, redusere feil og få full kontroll over hele fakturaprosessen, slik at dere kan fokusere på det som virkelig betyr noe.

Caroline Karlsen Klæth og Kristian Fridtjof Funderud

Få med deg siste nytt om våre løsninger – spennende funksjoner og nye oppdateringer non-stop!

Fordyp deg i spennende innsikt om bransjetrender, nye teknologier og utfordringene som møter en CFO i dag.

 

Møt oss i virkeligheten! Bli med på våre arrangementer eller møt oss på bransjetreff over hele verden og bli litt klokere på hva vi kan vente oss av fremtidens økonomiprosesser.

Bli med på Eye-shares Sofaprat og møt våre eksperter som diskuterer både AI, AP, P2P og andre bransjesaker og temaer som er viktige for deg i din hverdag.

 

Trenger du litt hjelp? Besøk vår supportportal for å enkelt og effektivt melde inn saker, få problemer løst og gjort nødvendige oppgraderinger.

menu-product
menu-blog
menu-events
menu-webinars
menu-support

eye-share Workflow v.13

Få den beste brukeropplevelsen gjennom fleksible og effektive løsninger

Reisen fortsetter, og vår produktvisjon er mer relevant enn noen gang. Versjon 13 er den siste versjonen av eye-share Workflow, og vi fortsetter arbeidet med å forbedre design og brukeropplevelse.

Vi ser et generelt økt fokus på IT-revisjoner og har derfor utviklet nye funksjoner som gjør at våre kunder kan gjennomføre og verifisere revisjoner av brukere direkte i løsningen. Dette er en game changer som fører både produktet og kundene våre i riktig retning!

Å opprette nye innkjøp har aldri vært enklere!

Welcome to the store! Enhver bruker vil kjenne seg igjen i det nye brukergrensesnittet for å opprette nye innkjøp. Å legge til nye varer skal være like enkelt som det er i hvilken som helst moderne nettbutikk. Det vil også være enkelt å legge til tjenester ved nye kjøp.

Den nye oppsummeringssiden gir brukeren en nyttig oversikt over kjøpet og informasjonen som følger bestillingen. Slik kan du foreta de siste kontrollene før bestillingen sendes til godkjenning.

Send en digital tilbudsforespørsel direkte til din leverandør

Ved å bruke eye-share Portal kan du nå sende tilbudsforespørsler fra innkjøpsdokumentet i eye-share Workflow direkte til leverandøren. Leverandøren vil da motta en lenke til tilbudet i eye-share Portal, og få tilgang til applikasjonen gjennom sin e-postadresse.

Leverandøren vil kunne gi tilbakemelding på tilbudet direkte i eye-share Portal. Svaret fra leverandøren sendes umiddelbart tilbake til innkjøpsdokumentet i eye-share Workflow. Enkelt for begge parter!

Utfør brukerrevisjoner direkte i eye-share Workflow

I versjon 13 får du muligheten til å ha kontroll over brukerne. Den nye funksjonen gir deg muligheten til å ta et øyeblikksbilde av brukerne dine, og gjøre revisjoner av deres nåværende tilgangsgrupper, utvidede tilganger, godkjenningsregler og mandater.

Samarbeid med andre brukere, gjør nødvendige oppdateringer og endringer, og godkjenn til slutt inspeksjonen. Hver handlig vil spores og logges.

 

Hvem har hatt tilgang til fakturaer og andre dokumenter?

Frem til nå, har dette vært et spørsmål som du som bruker av applikasjonen ikke har kunnet svare på. Men nå kan du det!

Ved å legge til superbrukere og administratorer i en ny tilgangsgruppe, vil de nå kunne inspisere hvem som har tilgang til et bestemt dokument, og til og med se hvilken del av dokumentet som har blitt sett på. Det er også mulig å spore alle visninger på tvers av brukerkontoer og dokumenter!

Vil du ha mer? Sjekk ut disse.