
Fra startup til
Det hele startet som en dristig idé i Stavanger. Nå er vi en bransjeledende løsning for AP og P2P – og for en reise det har vært! Vi har møtt utfordringer, tatt store beslutninger og hatt våre øyeblikk med både svette og jubel. Men én ting har alltid vært den samme: vårt engasjement for å gjøre økonomiprosesser smartere, raskere og enklere for mellomstore og store bedrifter.
2001 - Første skritt
Vi startet opp i Stavanger med én stor tanke – hva om bedrifter kunne slippe bryet med manuell fakturahåndtering og heller la teknologien gjøre jobben? Med troen på at digitalisering var veien å gå, bestemte vi oss for å revolusjonere måten bedrifter styrer økonomien sin på.
2003 - En humpete vei videre
Som mange startups møtte vi på en del utfordringer. Å skalere var krevende, kostnadene skjøt i været, og vi måtte ta noen tøffe valg. På et tidspunkt var vi nede i et team på bare seks personer. Men vi ga oss ikke – vi var fast bestemt på å gjøre visjonen vår til virkelighet.
2005 - Vendepunktet
Dette var året alt snudde. Vi satte programvareutvikling i førersetet og bygde opp vårt eget interne utviklingsteam – en avgjørelse som skulle skyte fart på veksten. Med et tydelig fokus og et dedikert team begynte ting virkelig å løsne. Samtidig tok Torhill Falnes over som administrerende direktør – og hun har holdt stø kurs siden!
2008 - Vi gir full gass
Med stadig flere kunder og økende etterspørsel etter automatisering, utvidet vi fokuset vårt til salg og integrasjoner. Målet? Å gjøre det enklere enn noensinne for bedrifter å koble systemene sine til eye-share – og vi leverte!
2009 - Vi bygger et solid fundament
Kundeopplevelsen ble vår toppprioritet. Vi styrket både prosjektledelsen og supportteamene våre for å sikre at kundene ikke bare fikk programvaren – men også all hjelpen de trengte for å få maksimalt utbytte av den.
2014-2015 - Utvidelse til internasjonale markeder
Vi hadde nå bygget opp en sterk tilstedeværelse i Norge, men vi visste at vi kunne gjøre mer. Med fokus på energi, olje og maritim sektor tok vi våre første store skritt inn på det internasjonale markedet. Nye tilleggsmoduler ble lansert, noe som gjorde løsningene våre enda sterkere.
2016 - Spranget til skyen
Vi så hvor fremtiden var på vei, og tok grep - eye-share Workflow ble bygget om med ny teknologi og ble klargjort for skyen. Dette skiftet la grunnlaget for mer innovasjon og større fleksibilitet for kundene våre.
2018 - Vi satser alt på innovasjon
På dette tidspunktet var alle modulene i eye-share-pakken oppgradert til den nyeste teknologien – smartere, raskere og mer solid enn noensinne. Resultatet? Enda flere bedrifter kunne automatisere økonomiprosessene sine enkelt og effektivt.
2020 - Vi definerer hvem vi er
Vi tok et skritt tilbake og spurte oss selv: Hva er det som gjør oss til oss? Svaret var tydelig - en fantastisk produktpakke, fornøyde kunder og et fantastisk sted å jobbe. Disse verdiene ble grunnmuren vår, og de styrer alt vi gjør i dag.
2022 - Vi utvider oss internasjonalt
Veksten akselererte, og vi satset på Purchase-to-Pay som vårt neste store fokusområde. Vi åpnet også nye kontorer i Oslo og Singapore, noe som styrket vår tilstedeværelse og ga oss mulighet til å betjene kunder i flere regioner.
2025 – Klare for neste steg
Over 85 % av kundene våre er nå i skyen, og nyter godt av redusert energiforbruk og økt effektivitet. Teamet vårt vokser raskt, og vi er klare for neste store ekspansjonsfase. Dette er bare begynnelsen – vi har mye spennende foran oss!