Solution Service Manager
Få en best mulig start med eye-share ved å ha en dedikert Solution Service Manager som ditt faste kontaktpunkt. Du får rask hjelp, tydelig kommunikasjon og veiledning som gjør det enkelt å bruke løsningen effektivt.

Få mest mulig ut av eye-share-investeringen din
Med en Solution Service Manager har du en fast kontaktperson som gir deg full oversikt over kontoen din. Du får hjelp med oppdateringer, endringer og problemhåndtering, samt tydelig og pålitelig kommunikasjon. I tillegg får du skreddersydde anbefalinger for å sikre at løsningen fungerer optimalt.
Hva er inkludert i tjenesten?
- En fast kontaktperson, din Solution Service Manager, som veileder og støtter deg.
- Direkte eskaleringspunkt for rask håndtering av kritiske saker.
- Full oversikt og kontroll over alle rapporterte saker.
Greit å vite:
Ticketsystem: Alle henvendelser må registreres i ServiceNow, slik at du får full oversikt over både rapporterte, løste og pågående saker.
Tilpasset oppfølging: Din Solution Service Manager setter seg inn i hvordan din bedrift bruker eye-share og tar hensyn til spesifikke behov og krav.
Tydelige roller: Solution Service Manager løser ikke saker direkte, men holder seg oppdatert på status og fungerer som et bindeledd mellom ditt og vårt team for å sikre god oppfølging og et sterkt samarbeid.
