Skip to content
Etter programvare
Etter moduler
Automatiser fakturahåndtering og gjør smartere innkjøp.

Digitaliser fakturainnsamling, godkjenning og behandling, og ta bedre innkjøpsbeslutninger med vår AI-drevne programvare.

Etter bransje
Etter løsning
Kundehistorier
Fra dem som er blitt oppriktig glad i Eye-share

Se hvordan noen av våre kunder har fått effektivisert sine økonomiprosesser med Eye-share: Fra vellykket automatisering til forbedret etterlevelse – dette er hentet rett fra fra hverdagen til våre kunder – se nærmere på det du også!

Våre løsninger

Si farvel til manuell fakturabehandling – og hei til en enklere hverdag:  Med eye-share kan du automatisere godkjenninger, redusere feil og få full kontroll over hele fakturaprosessen, slik at dere kan fokusere på det som virkelig betyr noe.

Caroline Karlsen Klæth og Kristian Fridtjof Funderud

Få med deg siste nytt om våre løsninger – spennende funksjoner og nye oppdateringer non-stop!

Fordyp deg i spennende innsikt om bransjetrender, nye teknologier og utfordringene som møter en CFO i dag.

Møt oss i virkeligheten! Bli med på våre arrangementer eller møt oss på bransjetreff over hele verden og bli litt klokere på hva vi kan vente oss av fremtidens økonomiprosesser.

Bli med på Eye-shares Sofaprat og møt våre eksperter som diskuterer både AI, AP, P2P og andre bransjesaker og temaer som er viktige for deg i din hverdag.

Trenger du litt hjelp? Besøk vår supportportal for å enkelt og effektivt melde inn saker, få problemer løst og gjort nødvendige oppgraderinger.

menu-product
menu-blog
menu-events
menu-webinars
menu-support

Solution Service Manager

Få en best mulig start med eye-share ved å ha en dedikert Solution Service Manager som ditt faste kontaktpunkt. Du får rask hjelp, tydelig kommunikasjon og veiledning som gjør det enkelt å bruke løsningen effektivt.

Kontor-øye-deling-Stavanger-Flare-23

Få mest mulig ut av eye-share-investeringen din

Med en Solution Service Manager har du en fast kontaktperson som gir deg full oversikt over kontoen din. Du får hjelp med oppdateringer, endringer og problemhåndtering, samt tydelig og pålitelig kommunikasjon. I tillegg får du skreddersydde anbefalinger for å sikre at løsningen fungerer optimalt.

Hva er inkludert i tjenesten?

Varige forbedringer skjer ikke over natten - det krever kontinuerlig oppfølging og riktig motivasjon. Med en Solution Service Manager får du den hjelpen du trenger for å lykkes over tid.

  • En fast kontaktperson, din Solution Service Manager, som veileder og støtter deg.
  • Direkte eskaleringspunkt for rask håndtering av kritiske saker.
  • Full oversikt og kontroll over alle rapporterte saker.


 
Greit å vite:

Ticketsystem: Alle henvendelser må registreres i ServiceNow, slik at du får full oversikt over både rapporterte, løste og pågående saker.

Tilpasset oppfølging: Din Solution Service Manager setter seg inn i hvordan din bedrift bruker eye-share og tar hensyn til spesifikke behov og krav.

Tydelige roller: Solution Service Manager løser ikke saker direkte, men holder seg oppdatert på status og fungerer som et bindeledd mellom ditt og vårt team for å sikre god oppfølging og et sterkt samarbeid.

 


 

Kom i gang med eye-share på best mulig måte.

Kontor-øye-deling-Stavanger-Flare-21