fbpx

21. og 22. november i Oslo

eye-share Brukerforum 21. – 22. november 2024

Start: 21. november kl. 09:00
Slutt: 22. november kl. 15:00
Pris: Kr. 3.500,- per person + Hotellpakker (se påmelding)
Sted: Quality Airport Hotel Gardermoen, Lokeveien 7, Oslo

Program torsdag 21. november 2024

08:30 – 09:00 Registering, kaffe & mingling

PLENUMSPOR

09:00 – 09:30 | Kickstart av konferansen: Go with the Flow! Keep Control
Vår engasjerte leder, Torhill Gysland Falnes går alltid foran. Ingen unntak i år, når hun kickstarter konferansen med å sette dagens tema og gi deg siste nytt fra Eye-share. Torhill avslører også noen av de viktigste teknologitrendene du kan ha nytte av å kjenne til.

09:30 – 09:35 | Naviger deg gjennom dagen: Alt du trenger å vite
Vår blide avdelingsleder i Oslo, Dina Drehn blir din guide for dagen. Hun leder deg trygt gjennom programmet og deler praktiske informasjon, som kan være nyttig å vite om – fra start til slutt. 

09:35- 09:55 | Fra skaperstudioet: De nyttige funksjonene i eye-share suiten
Vår dyktige produktsjef, Eva Michaelsen, gir deg innsikt i produktnyheter direkte fra utviklingsteamet. Oppdag nye, smarte og verdifulle funksjonene som nylig har blitt lansert, og hva som kommer rundt neste sving. Målet er alltid å forenkle arbeidsdagen din!

09:55 – 10:15 | Arkitekten har ordet: Moderne front-end for en ny tid
Møt vår briljante softwarearkitekt Gaute Løken og få et innblikk i hvordan eye-share kombinerer brukersentrisk design med moderne front-end-teknologi for å gjøre arbeidsdagen din enklere og litt mer «magisk». Det er tross alt du som skal bruke løsningen!

10:15 – 10:30 | Hva er verdi for deg?
Vi har gleden av å introdusere vår nye Produkt Markedsfører, Ingrid Bertelsen. Hun kommer og hilser på, og tar deg med på en interaktiv presentasjon med fokus på et helt sentralt spørsmål: Hva er verdi for deg? Kun du sitter med svaret på det spørsmålet.

10:30- 10:50 Pause (20 min)

10:50 – 11:30 Gjestetaler
TBA

11:30 – 12:30 Lunsj (60 min)


12:30 – 12:50  | Tietoevry viser vei: Mottak av e-faktura – et digitalt paradoks?
Eye-share gjør det enkelt å behandle faktura – fra mottak til betaling. Selve mottaket av fakturainformasjon er en suksessfaktor for å øke digitalisering, minske antall feil, oppnå en mer effektiv fakturahåndtering og frigjøre tid til verdiøkende arbeid. Vår partner Tietoevry har kompetansen og tjenestene som gjør det mulig å forbedre mottak av elektronisk faktura. Deres ambisjon er å følge sine kunder ut i verden, følge trender, sette seg inn i regulativer og krav, slik at fakturamottak kan bli så enkelt som mulig. I tett samarbeid med eye-share jobber Tietoevry kontinuerlig for å gjøre mottaket av internasjonale faktura bedre og mer robust. Paradokset er, at selv om standardisering ved bruk av Peppol og andre fakturastandarder spres globalt, så er ikke oppkobling av leverandører nødvendigvis blitt enklere. Modenheten for å kunne utveksle e-faktura henger tett sammen med nasjonal tilhørighet og regionale krav og regler, eller også mangel av dette. Vi må derfor fortsatt stille spørsmålet: “Hvem er våre leverandører, og hvilke operatør/nettverk kan de levere via?”
Hanne Braate, Tietoevry

12:50 – 13:10  | Sticos viser vei: Vi gir deg en mer effektiv arbeidsdag med en digital verktøykasse og oppdatert regelverk!
Sticos jobber hver dag med å gjøre arbeidsdagen enklere for deg som jobber innen regnskap og ledelse slik at du alltid har tilgang til oppdatert regelverk med praktiske forklaringer og en digital verktøykasse som kvalitetssikrer og forenkler krevende prosesser på jobb. Ida og Therése gir deg en gjennomgang av hvilke muligheter som finnes i Sticos sine digitale verktøy og tar for seg dokumentgenerator, arbeidsprosesser, håndbøker og bruk av kalkulatorer, skjema og maler – og du får også hilse på chatbot`n «SticosZipp», som gir deg enda enklere tilgang til riktige svar. 
Ida Båtstrand og Therése Blomquist, Sticos

13:10 – 13:30 | Kunden viser vei: Testplan som skaper økt eierskap og engasjement!
Veidekke deler sine erfaringer om systemtesting i eye-share. Hør hvordan en testplan kan bli mer enn bare oppgaver på et ark, og i stedet et verktøy for å gi superbrukere eierskap og engasjement i systemet. Bi med på en kort økt om teststrategi, praktiske utfordringer og tips til å skape større involvering.
Ole Martin Landsem, Veidekke Fellestjenester 

13:30 – 13:45 | Sofaprat

Vi har flyttet vår digitale sofaprat opp på scenen, og invitert et knippe gjester til en uformell samtale med vert; Mats Danielsen fra Eye-share.

14:00 – 16:30 Parallelle fagspor

14:00 – 14:45
Rom:

Siste nytt: eye-share Workflow 
Få med deg siste års nyutvikling i eye-share Workflow. Vi presenterer funksjonalitet og muligheter som finnes i siste versjon!

14:00 – 14:45
Rom:

Siste nytt: eye-share Capture
Oppdag nye funksjoner i eye-share Capture, få essensielle tips og automatiser for maksimal effekt!

14:00 – 14:45
Rom:

eye-share Lederforum
Nytt verktøy for analyse og benchmark
Oppdag hvordan vårt nye verktøy kan gi deg datadrevet innsikt som du kan bruke til å styrke virksomheten og oppnå bedre resultater. Bli med på en faktabasert sesjon som avdekker verdien i dine data!

 

14:45 – 15:00 Pause/rombytte (15 min)

15:00 – 15:30
Rom:

Siste nytt: eye-share Workflow Purchase
Få full kontroll fra behov til betaling. Innkjøpsløsningen håndterer alt fra enkle til avanserte bestillinger, med støtte for varekataloger, punchout, varemottak, tilbudsforespørsler, og automatisk fakturamatching. Kom og lær!

15:00 – 15:30
Rom:

Siste nytt: eye-share Portal
Visste du at eye-share Portal nå har 5 moduler; Invoice Entry, Import Control, External access to Invoices, Request for Quote og eOrdre. Alt dette i en felles skyløsning hvor tusenvis av dine kunder kan få tilgang til å kommunisere og levere deg informasjon. Kom og oppdag alt som er nytt i den geniale løsningen for samhandling; eye-share Portal.

15:00 – 15:30
Rom:

eye-share Lederforum
Optimalisering av automatisering og AI. Hvordan få en god start med vårt system?
Bli med på en strategisk diskusjon om hvordan dere kan øke effektiviteten ved å implementere automatisering og AI i deres prosesser. Vi tar for oss viktige aspekter i leverandørhåndteringen, som interne retningslinjer og prosesser samt krav til leverandører, og ser på hvordan våre løsninger kan bidra til å redusere manuell jobbing og sikre en smidig fakturaflyt. Gjennom beste praksis, vil vi vise hvordan dere kan utnytte våre produkter eye-share Portal og eye-share Capture for å få en optimal start på deres automatiseringsreise.

15:30 – 15:40 Pause/rombytte (15 min)

15:45 – 16:30
Rom:

Siste nytt: Analyse og rapportering
Styrk virksomheten din med datadrevet innsikt og analyser. Ønsker du svar på hvor de reelle flaskehalsene i prosessen egentlig sitter? Dette og mye mer kan data i våre løsninger svare på. Velkommen til en faktabasert sesjon med fokus på verdien i dine data!

15:40 – 16:30
Rom:

AI i praksis: Møt EyeDa 
Hvorfor bruke tid på fakturakontering når kunstig intelligens kan gjøre jobben for deg? Bli bedre kjent med EyeDa – din nye AI assistent, som forbedrer brukeropplevelsen og hjelper deg å oppnå inntil 95 % automatisk kontering. Glem manuelle regler og maler. Lær hvordan du kan optimalisere med automatisert kontering.

15:40 – 16:30
Rom:

eye-share Lederforum 
Tema: TBA

16:30 – 17:30 | «Happy Hour» med partnere og eksperter

17:30 – 19:30 | Egentid

19:30 – 20:00 | Apertiff

20:00 – 23:00 | Festmiddag & underholdning
Under middagen blir det prisutdeling, underholdning og mulighet for å svinge på dansefoten.
Dresskode: Pent antrekk «with a touch of sparkle».

Program fredag 22. november 2024

08:30 – 10:00 Parallelle fagspor

08:30 – 09:15
Rom: 

Rådgivning for Helse Sør-Øst
Gjelder felles og forhåndsavtalt rådgivingstime for deltakere fra Helse Sør-Øst.

08:30 – 09:15
Rom: Foaje 

Rådgivning med eye-share ekspert
Gjelder rådgivning 1:1 for kunder som har forhåndbooket dette ved påmelding. 

eye-share Support & sertifisering
Våre dyktige eksperter er tilgjengelig for å
hjelpe deg med utfordringer og spørsmål. 

Sertifiseringstester er også tilgjengelig under  hele konferansen, og det blir premie til alle som består!

08:30 – 09:15
Rom: 

Tietoevry viser vei: 
Bærekraftsrapportering – utveksling av miljødata med bruk av EHF
Valg av fremtidige leverandører vil ikke lenger bare handle om pris og kvalitet. Bærekraft vil spille en sentral rolle i leverandørvalg. Fremtidig bærekraftsrapportering vil blant annet inkludere leverandørenes utslipp. Hvordan kan slike data utveksles i EHF-dokumenter som faktura og kataloger? Vi presenterer vår pilot for miljødata i EHF-kataloger. 

09:15 – 10:00
Rom: 

Kundekanaler:
ServiceNow: Hvordan bruke vår selvbetjente kundeportal? 
Få tips til hvordan du kan bruke portalen effektivt for å opprette saker og finne nytting informasjon. Kom og lær!

eye-share community: Felleskap
Hva skjer i felleskapet, og hvordan kan du bli medlem og bidra til felles nytte? Vi viser vei.


09:15 – 10:00
Rom: Foaje

Rådgivning med eye-share ekspert
Gjelder rådgivning 1:1 for kunder som har forhåndbooket dette ved påmelding. 

eye-share Support & sertifisering
Våre dyktige eksperter er tilgjengelig for å
hjelpe deg med utfordringer og spørsmål. 

Sertifiseringstester er også tilgjengelig under hele konferansen, og det blir premie til alle som består!

09:15 – 10:00
Rom: 

TBA: Microsoft

10:00 – 10:15 Pause/rombytte (15 min)

10:15 – 14:40 Parallelle fagspor 

10:15 – 10:45
Rom: 

Arbeid smartere i eye-share Workflow
Tips og triks – del 1
Vi deler våre beste tips for å effektivisere arbeidet i eye-share Workflow. Lær hvordan du kan kutte tidstyver og gjøre daglige oppgaver enklere med nyttige funksjoner.

10:15 – 10:45
Rom: 

Workshop:
Erfaringsutveksling ERP-system
Vi har valgt ut 5 av de mest populære ERP-integrasjonene for å gi deg en plattform for felles erfaringsutveksling og dialog. Bli med på en målrettet sesjon hvor du møter andre kunder som bruker samme ERP-system som deg. 

10:15 – 10:45
Rom: 

Del 1: Rådgivningsworkshop 
Gjennomgang av prosessen.

10:45 – 10:50 Kort pause/rombytte (5 min)

10:50 – 11:30
Rom: 

Arbeid smartere i eye-share Workflow
Tips og triks – del 2
Vi fortsetter med flere tips som hjelper deg å strømlinjeforme oppgavene. Lær hvordan du enkelt kan redusere tidstyver med nyttige funksjoner.

10:50 – 11:30
Rom: 

Effektiv helhet – modul for modul
Diversebilag, tolldeklarasjoner, purring, kontrakt, arkiv, investering, reise og utlegg,
Vi har mange nyttige tilleggsmoduler i eye-share Workflow. Kom og oppdag smarte funksjoner i modulene og lær hvordan du kan utnytte potensialet i hele løsningen.

10:50 – 11:30
Rom: 

Del 2: Rådgivningsworkshop 
Analyse & Innsikt.

11:30 – 12:30 Lunsj (60 min)

12:30 – 14:15 Parallelle fagspor 

12:30 – 12:55
Rom: 

Effektiviser dine innkjøp
Tips og triks – del 1
Strømlinjeforme innkjøpsprosessen i eye-share Workflow med en brukervennlig løsning for bestillinger. Se hvordan denne løsningen kan effektivisere både innkjøp og fakturahåndtering.

12:30 – 12:55
Rom: 

10 klassiske brukerfeil – og hvordan du kan unngå dem!
Få innsikt i de 10 vanligste brukerfeilene vi har oppdaget gjennom kundedialog på vårt kundesenter. Lær hvordan du kan unngå disse vanlige utfordringene. Del erfaringer, unngå fallgruver, og bli mer effektiv. Kom og lær!

12:30 – 12:55
Rom: 

Del 3: Rådgivningsworkshop 
Analyse & Innsikt fortsetter

12:55 – 13:00 Kort pause/rombytte (5 min)

13:00 – 13:25
Rom: 

Effektiviser dine innkjøp
Tips og triks – del 2
Utforsk videre hvordan du kan optimalisere innkjøpsprosessen i eye-share Workflow. Lær mer om funksjonaliteten som gir bedre kontroll over både innkjøp og fakturaflyt.

13:00 – 13:25
Rom: 

Oppsett i eye-share Workflow 
Få en innføring i grunnleggende oppsettstyper som maler, fakturaavtaler, aksjonsregler og kontoregler. Lær hvordan disse nøkkelfunksjonene kan optimalisere bruken av eye-share Workflow.

13:00 – 13:25
Rom: 

Del 4: Rådgivningsworkshop 
Analyse & Innsikt fortsetter

13:25 – 13:30 Kort pause/rombytte (5 min)

13:30 – 14:10
Rom: 

Erfaringsdeling fra store prosjekter
Prosjektavdelingen deler erfaringer fra  implementeringer hos større kunder, med fokus på kundetilpasninger som gir betydelige besparelser. Få innsikt og nyttige ideer!

13:30 – 14:10
Rom: 

Effektivisering av godkjenningsregler
Lær hvordan du setter opp og administrerer godkjenningsregler. Få tips til hvordan du kan automatisere prosessen og oppnå belønning gjennom riktig vedlikehold.

13:30 – 14:10
Rom: 

Del 5: Rådgivningsworkshop 
Evaluering.

14:10 – 14:15 Kort pause/rombytte (5 min)

14:15 – 14:40
Rom: 

Siste mulighet i dag for verdifull støtte

Våre rådgivere og prosjektledere er tilgjengelige for å diskutere dine synspunkter, besvare spørsmål, eller gi deg den ekstra hjelpen du trenger. Kom innom og la oss hjelpe deg med dine siste sprøsmål før konferansen avsluttes.

14:15 – 14:40
Rom: 

Administrasjon i eye-share Workflow
Lær om grunnleggende administratoroppgaver som brukeradministrasjon, tilgangsgrupper og innstillinger. Oppdag funksjoner som kan være nyttige å kjenne til.

14:15 – 14:40
Rom:

FAQ: Tid til dine siste spørsmål 

Har du flere spørsmål? Våre rådgivere er tilgjengelige for å svare deg på det du lurer på. Benytt anledningen til å få avklart, før vi avslutter konferansen.

Rom: 

14:40 – 15:00 Oppsummering og takk for deltakelsen!