fbpx

Support og tjenester

Trenger du brukerstøtte, opplæring eller en dedikert ressurs som sikrer optimal utnyttelse av din løsning? Vi tilbyr totalpakker og enkeltstående tjenester som hjelper deg å oppnå suksess!

Alt starter med ServiceNow!

Brukerstøtte og relevant kunnskap er enkelt tilgjengelig via vår kundeportal ServiceNow 24/7. Som kunde får du din egen pålogging til portalen, og trenger kun et brukernavn og et passord for å logge deg inn. Her kan du melde inn saker og få hjelp.

I portalen finner du også brukerdokumentasjon, produktmerknader, kunnskapsdokumenter og videoer, som kan være til god hjelp i hverdagen. All brukerstøtte starter med ServiceNow!

Meld inn din sak!

Bistand fra kundesenter

Vi har kunnskapsrike og engasjerte medarbeider på vårt kundesenter. Vi hjelper deg, slik at du kan bruke våre produkter og tjenester på best mulig måte. Kundesenteret jobber tett med et globalt nettverk av produktspesialiser som kan støtte ved behov, og samarbeider også tett med forsknings- og utviklingsavdelingen i Eye-share, dersom det skulle dukke opp mer komplekse spørsmål. Vi tilbyr brukerstøtte og produktbistand på både norsk og engelsk.

Telefon +47 480 19 750

Solution Service Manager

Tilleggstjeneste for optimal start på kundeforholdet 
Få en god start og en like god fortsettelse på ditt kundeforhold med oss. Gjør en smart innvestering for å sikre optimal utnyttelse av din løsning med en av våre relasjonsbaserte tjenester. Det kan være smart å bruke en Solution Service Manager når man har behov for bistand til oppfølging og prioritering av saker. Da får du en dedikert kontaktperson som vil kunne gi deg oversikt og bistå med operativ status.

Last ned tjenestebeskrivelsen

Be om tilbud

Customer Success Manager

Relasjonsbasert tjeneste for optimal kundesuksess
Med en Customer Success Manager (CSM), som er en av våre relasjonsbaserte tilleggstjenester, får du en dedikert ressurs som setter seg inn i og forstår din forretning, og hva som skal til for å oppnå maksimal suksess med din løsning. CSM`en følger deg tett på hele kundereisen, fra oppstart til forvaltning, og sørger for å implementere en god strategi og plan for samarbeidet.

Slik tar vi totalansvar og bygger en sterk og god relasjon til deg som kunde!

Be om tilbud

Opplæring og sertifiseringer

Vi kan tilby ulike opplæringstjenester for din virksomhet, enten digitalt eller fysisk i dine kontorlokaler. Vår eksperter har lang erfaring og inngående produktkunnskap som vil komme deg til nytte.

Vi kan også tilby digitale sertifiseringstester for deg som ønsker å få dokumentert dine produktkunnskaper i vår markedsledende programvare. En eye-share SuperUser sertifisering er et kvalitetsstempel og et bevis på din kompetanse.

Be om tilbud

Rådgivningstjenester

Våre dyktige rådgivere kan hjelpe deg gjennom automatiseringsreisen din fra A til Å. Vi kan bistå med alt fra å analysere utnyttelse av funksjonalitet og kartlegge effektiviseringsmuligheter. Både knyttet til bruk og systemteknisk oppsett –  til videreutvikling, valg av tilleggsmoduler, opplæringspakker og bistand til rapporter.

Din nye løsning skal understøtte forretningsbehovene til din virksomhet og bidra til å videreutvikle disse.  Vi er her for å hjelpe deg på med å ta ut størst mulig potensiale av din eye-share løsning.

Les mer om eye-share Advisor her.

Be om tilbud

Kjernekompetanse på datafangst

Tilleggstjeneste eye-share Capture Services
Gjennom vår tjeneste eye-share Capture Services får du tilgang til ressurser med kjernekompetanse innen datafangst. Våre dyktige rådgivere kan hjelpe deg med å optimalisere digitaliseringsprosessene, og sørge for optimal utnyttelse av din løsning, slik at du oppnå forbedret kvalitet til lave kostnader. Vi hjelper deg med jobben,  så kan du bruke tiden din på viktigere oppgaver.

Be om tilbud