Slik fungerer det!

eye-share Portal er en perfekt løsning for virksomheter som har begrenset eller ingen mulighet til å kommunisere B2B elektronisk! Portalen binder sammen kjøpers forretningssystemer med leverandørens, slik at begge parter kan bruke dataene til å automatisere prosesser og systemer i sine egne organisasjoner. Med eye-share Portal får du to løsninger i en: automatisering av innkjøpsordre og automatisering av fakturaer.

Kjøper

Send inn PO og revider ordrebekreftelser i ditt innkjøpssystem. Motta eFaktura i stedet for papir eller PDF, og spar behandlingstid. Motta fakturaer raskere og mer nøyaktig ettersom ingen OCR -tolkning er nødvendig. La leverandørene sjekke status online i stedet for å kontakte deg via telefon eller e -post.

eye-share Portal

Portalen kobles til kjøpers system og gjør det mulig for kjøper og leverandør å kommunisere enkelt med hverandre. Dette vil føre til en raskere prosess for begge parter og en samhandling som igjen fører til raskere betalinger!

Leverandør

Motta PO og send inn ordrebekreftelse. Send fakturaer og sjekk status når som helst 24/7.

Oppdag fordelene!

  • Få fart på prosessen med elektronisk utveksling av forretningstransaksjoner
  • Oppnå en berøringsfri digital interaksjon mellom din virksomhet og dine leverandører
  • Oppnå en mer strukturert og digitalisert transaksjonsflyt
  • Enkel «onboarding» og masseutnyttelse

Kundehistorier

Flere kundehistorier