eye-share Workflow | Invoice
Når fakturabehandlingen skjer nesten av seg selv!
Det lønner seg å ha en god prosess for å betale virksomhetens regninger i tide. La den smarte løsningen vår gjøre jobben for deg. Vi liker å kalle det «automagisk». For deg handler det om å ha full kostnadskontroll.
Si adjø til manuelle og repeterende oppgaver og hei til fremtiden, med en intelligent løsning som sørger for en helautomatisert prosess. Vi gjør det enkelt å behandle faktura, fra mottak til betaling!

Automatisert fakturabehandling
En automatisert prosess setter punktum for manuelle og repeterende oppgaver, og sikrer at økonomiavdelingen kan arbeide både raskere, sikrere og med helt andre og viktigere oppgaver. Med en automatisert fakturaprosess blir alle regningene betalt i tide på en smidig og effektiv måte, mens du har full oversikt og kostnadskontroll.
Smart AI teknologi står helt sentralt for å sikre en mest mulig berøringsfri prosess. Du velger selv hvor stor grad av automatisering din virksomhet ønsker å benytte, ved å skru av eller på AI hjelpen. Med eye-share Workflow kan du automatisere inntil 90% av prosessen. Kun avvik håndteres manuelt.
Nøkkelfunksjonalitet
Med eye-share Workflow | Invoice får du en transparent, kontrollert og automatisert fakturaprosess, i et intuitivt brukergrensesnitt. Løsningen passer svært godt for virksomheter som mottar et stor volum leverandør fakturaer årlig.
Berøringsfri fakturabehandling
Automatiser kontering, matching og godkjenning av inngående faktura og andre kostnadsbilag.
Digital arbeidsflyt
Optimalisèr dokumenter og transaksjoner ved å bruke en av de mest avanserte løsningene for digital arbeidsflyt på markedet.
Intelligent automatisering
Automatiser arbeidsflyt og transaksjoner ved hjelp av smart AI-teknologi. La eye-share gjøre jobben for deg! Automagisk.
Moderne brukeropplevelse
Moderne brukergrensesnitt som er fleksibelt, intuitivt og enkelt å ta i bruk.
Sikker skyløsning
Sikker og bærekraftig skyløsning som gir fleksibilitet, tilgjengelighet og skalèrbarhet.
Slik virker berøringsfri fakturabehandling
Frigjør tid og ressurser med en intelligent løsning som automatiserer hele fakturaprosessen, fra mottak til betaling.
Fakturamottak
Levering av eFaktura til portal gir full automatikk. Pdf`er tolkes automatisk.
Fakturaflyt
Hvem som skal behandle eller ha innsyn i fakturaene finner løsningen ut helt av seg selv!
Fakturagodkjenning
Inngående fakturaer godkjennes automatisk via innkjøpsmatch og intelligente fakturaavtaler. Kun avvik behandles.
Bokføring/Betaling
Når faktura er godkjent, overføres den automatisk til ditt ERP system for bokføring og betaling.
Rapportering
Tilgang til rapporter og all den innsikten du trenger for å oppdage trender og flaskehalser, evaluere og nå dine KPI mål.
Smarte funksjoner i eye-share Workflow | Invoice
Våre løsninger utvikler seg hele tiden og får stadig flere smarte funksjoner. Her har vi plukket ut 10 viktige funksjoner som vi vet du vil ha stor nytteverdi av knyttet til fakturabehandlingen i din virksomhet.
Globalt søk
Globale søk som gir deg mulighet til å søke på all informasjon, både i felt og dokumenter. Det er enkelt å finne det du trenger.
Favorittsøk
Definer faste fakturasøk eksempelvis for oversikt over åpne fakturaer ved månedslutt relatert til dagens dato. Utvalg kan også eksporteres til excel.
Fakturaavtale
Faste fakturaavtaler konteres og godkjennes automatisk, basert på avtalen.
Innsyn
Innsyn i faktura og prosess uten å stoppe godkjenningsflyt
Periodisering
Utføres direkte på fakturaene slik at kostnadene overføres og bokføres i riktig periode
Innkjøpsmatch
Automatisk matching av faktura mot bestillinger, med varemottak og match helt ned på ordrelinje-nivå.
AI kontering
Innebygget smart intelligens konterer fakturaene for deg – du gjør ingenting
Logg
Alt du foretar deg logges – og vises i et tilpasset og brukervennlig grensesnitt. Dette gjør det enkelt finne ut hva som skjer med en faktura som f.eks ikke følger vanlig prosess , og gir full kontroll når revisor kommer på besøk
KPI’er for Benchmark
Få svar på hvor lang tid den enkelte bruker på godkjenning. Oppdag flaskehalser i prosessen og styr mot dine KPI mål.
Kreditnota
Det er mulig å be om kreditnota eller delbetaling direkte fra en faktura. Melding sendes leverandør og logges i en effektiv prosess.
Approve on the move!
Mobilen er blitt vår beste venn. Da er det godt å vite at viktige forretningsoppgaver kan løses raskt og enkelt fra hvor som helst. Med eye-share Workflow for mobil får de ansatte i din virksomhet full oversikt over sine inngående fakturaer og hvilke godkjenningsoppgaver som venter på dem. Det er enkelt registrere ansatt utlegg og reiseregninger. Godkjenning av faktura skjer ved ett enkelt tastetrykk; tommel opp. Enklere blir det ikke.
Tilleggsfunksjonalitet
Diversebilag
Digital behandling og arkivering av diversebilag som korrigeringer, avsetninger, inn- og utbetalinger kan enkelt automatiseres og gjøres tilgjengelig for deg i samme løsning som inngående fakturaer. Besparelsen er enorm, og spesielt viktig med tanke på at man normalt har svært korte tidsfrister for levering. Denne tilleggsfunksjonaliteten sørger for at du får med alle kostnadene dine, riktig plassert i regnskapet på riktig måned. Rett og slett en regnskapssjefs drøm!
Tolldeklarasjoner
Importerer din virksomhet varer fra utlandet? Da kan du også få automatisk kontroll av tolldeklarasjonsoversikt mot arkiverte tolldeklarasjoner. Med digital arkivering, automatiserer denne løsningen kontroll av tolldeklarasjonsoversikten fra Altinn, og bokfører med riktig moms kode i henhold til SAFT (Standardiserte mva-koder for bruk ved elektronisk overføring av regnskapsdata)
Effektiv, smart og integrert tilleggsfunksjonalitet– tilgjengelig i samme løsning som inngående fakturaer og andre diversebilag.
Reiser og utlegg for ansatte
Med tilleggsfunksjonalitet for utlegg av reiser og andre kostnader, er det svært enkelt for ansatte å legge disse inn i løsningen via pc eller mobil, før de sendes til godkjenning hos leder. Utbetaling skjer umiddelbart, direkte fra regnskapet – og er en effektiv løsning, for både ansatte og virksomheten.
Digitalt arkiv
Med tilleggsfunksjonalitet for arkiv i samme løsning som dine inngående fakturaer, kan du lagre virksomhetens viktige forretningsdokumenter i et søkbart, fleksibelt og digitalt arkiv som sørger for trygg oppbevaring. Løsningen samler, indekserer, kategoriserer og lagrer alle typer dokumenter, slik at de er raskt tilgjengelig når du trenger dem.
Andre relevante eye-share Workflow moduler
Det er enkelt å koble fakturamodulen sammen med andre moduler, for å dekke hele prosessen fra innkjøp-til-betaling.