Vi har gitt ut versjon 13 av eye-share Workflow! Her er noen av de største og viktigste oppdateringene i vår nye eye-share Workflow!
Få den beste brukeropplevelsen gjennom fleksible og effektive løsninger
Reisen fortsetter, og vår produktvisjon er mer relevant enn noen gang.
Versjon 13 er den siste versjonen av eye-share Workflow, og vi fortsetter arbeidet med å forbedre design og brukeropplevelse.
Vi ser et generelt økt fokus på IT-revisjoner og har derfor utviklet nye funksjoner som gjør at våre kunder kan gjennomføre og verifisere revisjoner av brukere direkte i løsningen. Dette er en game changer som fører både produktet og kundene våre i riktig retning!
Den beste brukeropplevelsen gjennom fleksible og effektive løsninger.
Å opprette nye innkjøp har aldri vært enklere!
Welcome to the store! Enhver bruker vil kjenne seg igjen i det nye brukergrensesnittet for å opprette nye innkjøp. Å legge til nye varer skal være like enkelt som det er i hvilken som helst moderne nettbutikk. Det vil også være enkelt å legge til tjenester ved nye kjøp.
Den nye oppsummeringssiden gir brukeren en nyttig oversikt over kjøpet og informasjonen som følger bestillingen. Slik kan du foreta de siste kontrollene før bestillingen sendes til godkjenning.
Send en digital tilbudsforespørsel direkte til din leverandør
Ved å bruke eye-share Portal kan du nå sende tilbudsforespørsler fra innkjøpsdokumentet i eye-share Workflow direkte til leverandøren. Leverandøren vil da motta en lenke til tilbudet i eye-share Portal, og få tilgang til applikasjonen gjennom sin e-postadresse.
Leverandøren vil kunne gi tilbakemelding på tilbudet direkte i eye-share Portal. Svaret fra leverandøren sendes umiddelbart tilbake til innkjøpsdokumentet i eye-share Workflow. Enkelt for begge parter!
Utfør brukerrevisjoner direkte i eye-share Workflow
I versjon 13 får du muligheten til å ha kontroll over brukerne. Den nye funksjonen gir deg muligheten til å ta et øyeblikksbilde av brukerne dine, og gjøre revisjoner av deres nåværende tilgangsgrupper, utvidede tilganger, godkjenningsregler og mandater.
Samarbeid med andre brukere, gjør nødvendige oppdateringer og endringer, og godkjenn til slutt inspeksjonen. Hver handlig vil spores og logges.
Ha kontroll over alle brukere, tilganger og mandater. Og bevis det!
Hvem har hatt tilgang til fakturaer og andre dokumenter?
Frem til nå, har dette vært et spørsmål som du som bruker av applikasjonen ikke har kunnet svare på. Men nå kan du det!
Ved å legge til superbrukere og administratorer i en ny tilgangsgruppe, vil de nå kunne inspisere hvem som har tilgang til et bestemt dokument, og til og med se hvilken del av dokumentet som har blitt sett på. Det er også mulig å spore alle visninger på tvers av brukerkontoer og dokumenter!